Latest Posts

Skab den bedste storytelling til din content marketing med monomyten

Storytelling til Content Marketing

Vi forstår vores verden gennem historier, og vi relaterer beslægtede emner til hinanden ved hjælp af historier – og vi husker via historier. Sådan er vi opdraget til at se på omverdenen lige siden skoletiden og sådan har menneskene fungeret siden oldtiden. Læs her, hvordan du kan udnytte det i din online markedsføring!

Optimér dit indhold til folks søgeintentioner

Optimér dit indhold til folks søgeintentioner

Enhver søgning skyldes et behov hos den, der søger. Generelt er der 4 forskellige former for behov, en søgning kan forsøge at dække. Kan du identificere behovet for de søgninger, du findes på, kan du tilpasse den information, du giver på din side, så den dækker den besøgendes behov så præcist som muligt. Det giver den største sandsynlighed for, at den besøgende bliver hængende på din side.

Tre udfordringer ved Content Marketing og hvordan du løser dem!

Tre udfordringer ved Content Marketing løst på en gang

Indhold er kongen. Måske nok – men når din konge leger ”Find Holger” i søgeresultaterne og folks bevidsthed, kan der være lidt det samme. For er din branche lige som alle andre, producerer dine konkurrenter også masser af godt indhold – og alle kæmper om de samme tre-fire pladser i søgeresultaterne. Men et enkelt, gammelkendt trick kan bringe dig foran konkurrenterne!