Latest Posts

Optimér dit indhold til folks søgeintentioner

Optimér dit indhold til folks søgeintentioner

Enhver søgning skyldes et behov hos den, der søger. Generelt er der 4 forskellige former for behov, en søgning kan forsøge at dække. Kan du identificere behovet for de søgninger, du findes på, kan du tilpasse den information, du giver på din side, så den dækker den besøgendes behov så præcist som muligt. Det giver den største sandsynlighed for, at den besøgende bliver hængende på din side.

Tre udfordringer ved Content Marketing og hvordan du løser dem!

Tre udfordringer ved Content Marketing løst på en gang

Indhold er kongen. Måske nok – men når din konge leger ”Find Holger” i søgeresultaterne og folks bevidsthed, kan der være lidt det samme. For er din branche lige som alle andre, producerer dine konkurrenter også masser af godt indhold – og alle kæmper om de samme tre-fire pladser i søgeresultaterne. Men et enkelt, gammelkendt trick kan bringe dig foran konkurrenterne!

12 vigtige SEO rankingfaktorer i 2016

Hvilke rankingfaktorer skal du have styr på, hvis du vil vippe konkurrenten af førstepladsen i søgeresultaterne?

Vi har tidligere set nærmere på både SEO-tendenser og rankingfaktorer for tekster i 2016. Men hvad med de andre rankingfaktorer? Her tager vi et kig på de 12 rankingfaktorer, der ifølge flere forskellige analyser skulle være de mest vigtige at fokusere på i 2016. Nogle af dem er business as usual, men et par stykker skal behandles på en helt anden måde, end eksperterne siger.