12 vigtige SEO rankingfaktorer i 2016

Hvilke rankingfaktorer skal du have styr på, hvis du vil vippe konkurrenten af førstepladsen i søgeresultaterne?

Vi har tidligere set nærmere på både SEO-tendenser og rankingfaktorer for tekster i 2016. Men hvad med de andre rankingfaktorer? Her tager vi et kig på de 12 rankingfaktorer, der ifølge flere forskellige analyser skulle være de mest vigtige at fokusere på i 2016. Nogle af dem er business as usual, men et par stykker skal behandles på en helt anden måde, end eksperterne siger.

Sådan får du dine tekster til at ranke i 2016

Hvordan skal du skrive din tekst, for at ranke bedst muligt i 2016.

Hvor lange tekster skal jeg skrive, hvordan med ankertekster og virker de gamle tricks stadig, når jeg skal skrive tekster, der ranker godt i søgemaskinerne i 2016? Få nogle af svarene her, hvor vi beskriver de steder, hvor der er grund til at justere din tankegang, når du skriver tekster til din hjemmeside. Hvilke egenskaber … Læs mere

7 elementer der kendetegner en god online tekstforfatter

Online skal din tekst fange den besøgende på under 8 sekunder og allerhelst skal folk kunne læse den bare ved at skimme mellemrubrikkerne og den første sætning i tekstafsnittene på siden. Skal du være en god online tekstforfatter bør du som minimum mester de 7 elementer, vi gennemgår i denne artikel – og kunne skrive … Læs mere

Bredt eller dybt indhold? Forskellen på at tiltrække eller fastholde!

Bredt indhold tiltrækker, dybt indhold fastholder

Hvad er egentlig forskellen på det indhold, du skaber for at tiltrække nye kundeemner og det indhold, du skaber for at fastholde dem? Svaret er dybden! Det indhold der tiltrækker, skal ramme bredt, men det indhold der fastholder, skal ramme mere dybt i målgruppen og være mere dybdegående i sin gennemgang af emnet.

Sådan får du flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev

Med en god serie mails til dit nyhedsbrev, behøver du ingen lokkemad for at få tilmeldinger til dit nyhedsbrev.

I dag er det vanskeligere end nogensinde at få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. For de fleste har haft alt for dårlige oplevelser med det og hvorfor dog gå tilbage til en fuser? Så skal du skille dig ud fra mængden, handler det om at fremhæve, hvad det er de får i nyhedsbrevene og hvad de kan bruge indholdet til i deres hverdag. Allerede der signalerer du, at dit nyhedsbrev er andet end de sædvanlige ”gode tilbud”.

Hvordan får vi folk til at tilmelde sig vores mailingliste, nu hvor gratis e-bøger ikke virker længere

Hvad gør du, når en gratis e-bog ikke længere er nok til at få folk til at tilmelde sig jeres nyhedsbrev?

I årevis har vi været vant til at give en gratis e-bog væk, når vi skulle have folk til at melde sig til vores mailingliste. Men i dag kender de besøgende jo godt gamet og enten lader de være med at tage lokkemaden eller også afmelder de sig nyhedsbrevet, så snart de har snuppet madingen. Så hvad gør vi så? Vi har to gode bud!