Egne Medier

KH-Online ejer en lang række online medier. De to største er Hurtigmums.dk (ca. 500.000 månedlige sessioner) og fodboldspilleren.dk (ca. 100.000 månedlige sessioner). Videre ejer KH-Online en række mindre nichemedier. Interesseret i at annoncere? Interesseret i at købe placering af Facebook Pixels? Interesseret i linkbuilding? Kontakt os for mere information på kontaktform eller direkte på: Sune Berg Hansen: tlf. 53705060 og mail subhansen@kh-online.dk Laust Halling Kehlet: tlf. 29840342 og mail: laust@kh-online.dk

KH-Online’s medier

De fleste af medierne er vores egne, men der er også et par af medierne vi ejer sammen med andre virksomheder. Nedenfor kan du læse mere om vores medier:

 

Fodboldspilleren.dk var en af KH-Onlines første medier. Det er som navnet antyder et medie om fodboldnyheder. Særligt fokus på transferrygter og stjerner fra den internationale fodbold.

Brugere: ca. 100.000 sessions per måned fordelt på ca. 40.000 brugere.

Trafikkilde: Primært Facebook

HurtigMums.dk er KH-Onlines største medie. HurtigMums.dk er en af Danmarks mest læste opskriftssider, hvor fokus er på madens grundopskrift og madens egen fortælling.

Brugere: ca. 500.000 sessions fordelt på 300.000 brugere.

Trafikkilde: Primært Google.

GodtNoe.no er vores norske opskriftsside. Grundprincipperne er de samme som ved HurtigMums.dk. Hvis alt går vel, så er GodtNoe en af Norges største madsider i år 2020.

Brugere: Stort set ingen endnu – ca. 1000 per måned.

Trafikkilde: Primært Google.

Madicentrum.dk er en opskriftsside som vi udvikler sammen med virksomheden Webbutikkerne. Der er et helt andet visuelt indtryk på siden end på HurtigMums.dk og vi er meget spændt på hvordan Danskerne tager imod siden.

Brugere: Stort set ingen ca. 1000 om måneden

Trafikkilde: Google og Facebook.

Din-bil.dk

Din-bil.dk er stadig et hobbyprojekt, hvor vi blot udgør en femtedel af ejerkredsen. Målet med siden er at skabe større gennemskuelighed for bilejere i så mange aspekter som overhovedet muligt i et liv med bil.

Brugere: Stort set ingen – ca. 2000 om måneden

Trafikkilde: Primært Google.

PriceShare.dk

PriceShare.dk er en prissammenligningsmaskine uden reklamer, hvor du altid får de billigste priser. PriceShare drives på nuværende tidspunkt sammen med 2 andre virksomheder.

Brugere: Ca 5000 sessioner fordelt på 4000 brugere.

Trafikkilde: Primært Google.

DirtXtreme.com

DirtXtreme er et engelsksproget enduro motorsportsmedie. Enduro racing er en afart af motocross, hvor man kører i naturen. 

Det specielle for os ved DirtXtreme er, at det primære fokus ikke er på hjemmesiden, men på de sociale medier i sig selv. Særligt YouTube er et spændende medie for os

Brugere: 

Hjemmeside: Ca 2000 brugere

YouTube:  900 followers  – Visninger: 500.000 minutter per måned.

Facebook: 10.000 followers

Girlzonly er en blog for piger i teenageårene. Der er fokus på livsstil, kærester, veninder, mode og meget mere.

Siden arbejder både med at pigerne kan finde svar på de spørgsmål de har via Google. Vi forsøger også at nå pigerne med inspiration via sociale medier som Facebook, Instagram og Pinterest. Snappen er vi ikke begyndt med endnu, men er på udviklingsbrættet.

Brugere:

Hjemmeside: Ca. 4000 brugere

Facebook: Ca. 2.300 følgere