SEO

SEO handler om hvordan man får mere trafik og flere salg på din hjemmeside via Google. Faktisk handler SEO om søgemaskiner generelt, og i visse lande kan det give god mening at fokusere på andre søgemaskiner, men i Danmark er der kun en søgemaskine, der er rigtig vigtig og det er Google.

Hvad kan du forvente, når du får KH-Online til at arbejde med SEO for din hjemmeside.

  • Større synlighed på Google
  • Mere trafik
  • Flere salg og/eller henvendelser
  • Kun regninger ved målbare resultater

Hvad får du?

Du får en SEO ordning, hvor du ikke skal have tillid til SEO leverandøren, men leverandøren skal have tillid til dig. Når du er på denne side, så er det fordi, at du vil have resultater fra Googles organiske placering af søgeresultater. Du ønsker at øge indtægten gennem salgskanalen Google, og ikke bare betale for nogle timers konsulentarbejde hver måned, hvor du ikke rigtig ved hvad der er blevet gjort. KH-Online er drevet af viljen til at tjene penge, og KH-Online tjener først penge, når du ser resultater. Sådan er KH-Online’s koncept bygget op. Men hvad vil det sige at performe og skabe resultater?

Indtil videre har kunder hos KH-Online benyttet sig af en af de to følgende modeller:

  • Betaling for placeringer på google. I denne løsning betaler du som kunde for de placeringer du får med vores arbejde i Google.dk. Det vil typisk enten være i top 10 eller top 5 alt afhængig af hvor mange månedlige søgninger, der er på det konkrete søgeord. Denne løsning er ideel for virksomheder, der har en helt klar fornemmelse for hvilket søgeord de vil ranke på, og hvor meget de er værd for virksomheden.
  • Andel af omsætning. I denne løsningsmodel er der en langt mere holistisk approach til at arbejde med trafik fra Google eller online marketing generelt. For nogle kunder fokuserer vi udelukkende på organisk trafik, mens andre kunder har bedt os om at håndtere både trafik fra Google såvel som fra andre online salgskanaler.

Hvordan laver KH-Online SEO?

Når KH-Online laver SEO, så har vi en stor kasse af forskellige redskaber med i bagagen. Men det er faktisk ikke der vi starter. Vi kigger på din konkrete hjemmeside, og vi tager en snak med dig om dine behov og forventninger. Derefter kigger vi både på hjemmesiden og det marked, der findes på Google efter i sømmene, og derudfra vurderer vi hvilken SEO strategi, der skal til for at få din side til at profitere fra Google. Det er først herefter vi åbner op for værktøjskassen, og hvor vi så undersøger hvilke redskaber og taktikker vi skal bruge på netop din hjemmeside for at få Google til at være en succesfuld salgskanal for din hjemmeside og forretning. Der kan være tilfælde, hvor vi vurderer at Google ikke er den rette salgskanal for netop din forretning og hjemmeside, men i det tilfælde vil vi så vidt muligt anbefale andre løsninger i stedet for at lede dig ud på en vej, som vi ikke selv mener giver mening.

 

Hvad kender KH-Online egentlig til SEO?

KH-Online har sin baggrund i Dansk Linkbuilding og SEO Nørden. Laust Kehlet  og Lars Tonne Andersen stod bag disse to sider, som kørte i mange år, og Laust Kehlet er gået videre med KH-Online efter vi mistede Lars alt for tidligt til en skrækkelig sygdom. Laust er specialiseret i klassisk linkbuilding, onpage optimering både hvad handler om de mere bløde værdier som intern strukturering af hjemmesider såvel som den noget mere hardcore tekniske del af onpage optimeringen. Sidenhen er Sune Berg Hansen som er medstifter af KH-Online også blevet en del af SEO arbejdet, men hvor Laust kommer fra den klassiske SEO branche, så kommer Sune med en stor erfaring fra medieverdenen, hvilket gør at han har en unik evne til at se muligheder i de store pressemedier og formår at skabe en formidlingsstrategi, hvilket er blevet vigtigere og vigtigere for SEO igennem det sidste lange stykke tid.