Blog

Her kan du læse de seneste nyheder fra KH-Online.

Bredt indhold tiltrækker, dybt indhold fastholder
Online marketing

Bredt eller dybt indhold? Forskellen på at tiltrække eller fastholde!

Hvad er egentlig forskellen på det indhold, du skaber for at tiltrække nye kundeemner og det indhold, du skaber for at fastholde dem? Svaret er dybden! Det indhold der tiltrækker, skal ramme bredt, men det indhold der fastholder, skal ramme mere dybt i målgruppen og være mere dybdegående i sin gennemgang af emnet.

Læs mere
flere tilmeldinger til nyhedsbrev
Online marketing

Sådan får du flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev

I dag er det vanskeligere end nogensinde at få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. For de fleste har haft alt for dårlige oplevelser med det og hvorfor dog gå tilbage til en fuser? Så skal du skille dig ud fra mængden, handler det om at fremhæve, hvad det er de får i nyhedsbrevene og hvad de kan bruge indholdet til i deres hverdag. Allerede der signalerer du, at dit nyhedsbrev er andet end de sædvanlige ”gode tilbud”.

Læs mere
Tiltræk - Fasthold - Konverter
Online marketing

Tiltræk dem, fasthold dem og konvertér dem!

Når vi taler strategi for indholdet på din hjemmeside, er det vigtigt at alt det indhold, der er på siden og i dit nyhedsbrev målrettet tiltrækker, fastholder og konverterer dine besøgende. Det sker ikke i et hug, men er en proces, der er selve motoren i god content marketing.

Læs mere

Få et gratis uforpligtende tilbud

Interesseret i at høre mere? Så udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt!
Søg