Tre udfordringer ved Content Marketing og hvordan du løser dem!

Tre udfordringer ved Content Marketing løst på en gang

Indhold er kongen. Måske nok – men når din konge leger ”Find Holger” i søgeresultaterne og folks bevidsthed, kan der være lidt det samme. For er din branche lige som alle andre, producerer dine konkurrenter også masser af godt indhold – og alle kæmper om de samme tre-fire pladser i søgeresultaterne. Men et enkelt, gammelkendt trick kan bringe dig foran konkurrenterne!

Skaber jeres content marketing-indhold resultater?

Skaber jeres indhold resultater for de besøgende?

Alt for meget indhold på nettet er udelukkende skabt for at tiltrække besøgende. Men hvad nytter mange besøgende hvis ikke de får noget ud at læse jeres indhold? Så har I ikke gjort en forskel for dem – og bliver hurtigt glemt eller set som tidsspilde. Men gør jeres indhold en forskel for dem der læser det, er det en helt anden sag!

12 vigtige SEO rankingfaktorer i 2016

Hvilke rankingfaktorer skal du have styr på, hvis du vil vippe konkurrenten af førstepladsen i søgeresultaterne?

Vi har tidligere set nærmere på både SEO-tendenser og rankingfaktorer for tekster i 2016. Men hvad med de andre rankingfaktorer? Her tager vi et kig på de 12 rankingfaktorer, der ifølge flere forskellige analyser skulle være de mest vigtige at fokusere på i 2016. Nogle af dem er business as usual, men et par stykker skal behandles på en helt anden måde, end eksperterne siger.

Sådan får du dine tekster til at ranke i 2016

Hvordan skal du skrive din tekst, for at ranke bedst muligt i 2016.

Hvor lange tekster skal jeg skrive, hvordan med ankertekster og virker de gamle tricks stadig, når jeg skal skrive tekster, der ranker godt i søgemaskinerne i 2016? Få nogle af svarene her, hvor vi beskriver de steder, hvor der er grund til at justere din tankegang, når du skriver tekster til din hjemmeside. Hvilke egenskaber … Læs mere

7 elementer der kendetegner en god online tekstforfatter

Online skal din tekst fange den besøgende på under 8 sekunder og allerhelst skal folk kunne læse den bare ved at skimme mellemrubrikkerne og den første sætning i tekstafsnittene på siden. Skal du være en god online tekstforfatter bør du som minimum mester de 7 elementer, vi gennemgår i denne artikel – og kunne skrive … Læs mere

Bredt eller dybt indhold? Forskellen på at tiltrække eller fastholde!

Bredt indhold tiltrækker, dybt indhold fastholder

Hvad er egentlig forskellen på det indhold, du skaber for at tiltrække nye kundeemner og det indhold, du skaber for at fastholde dem? Svaret er dybden! Det indhold der tiltrækker, skal ramme bredt, men det indhold der fastholder, skal ramme mere dybt i målgruppen og være mere dybdegående i sin gennemgang af emnet.