Kontakt os på 53 70 50 60

KH-Onlines medier

KH-Online ejer en lang række online medier. De to største er Hurtigmums.dk (ca. 500.000 månedlige sessioner) og fodboldspilleren.dk (ca. 100.000 månedlige sessioner). Endividere ejer KH-Online en række mindre nichemedier. De fleste af medierne er vores egne, men der er også et par af medierne vi ejer sammen med andre virksomheder. Nedenfor kan du læse mere om vores medier.


Interesseret i at annoncere på vores medier?
Interesseret i at købe placering af Facebook Pixels?
Interesseret i linkbuilding på vores medier?

Udfyld kontaktformularen eller kontakt os direkte på 53 70 50 60

 

Kontakt os i dag og få et gratis uforpligtende tilbud!

star Fodboldspilleren.dk

Fodboldspilleren.dk var en af KH-Onlines første medier. Det er som navnet antyder et medie om fodboldnyheder. Særligt fokus på transferrygter og stjerner fra den internationale fodbold.

Brugere: ca. 40.000 sessions per måned fordelt på ca. 20.000 brugere.

Trafikkilde: Google og Facebook

Facebook: 10.000 følgere

star HurtigMums.dk

HurtigMums.dk er KH-Onlines største medie. HurtigMums.dk er en af Danmarks mest læste opskriftssider, hvor fokus er på madens grundopskrift og madens egen fortælling.

Brugere: ca. 500.000 sessions fordelt på 300.000 brugere.

Trafikkilde: Primært Google.

star DirtXtreme.com

DirtXtreme er et engelsksproget enduro motorsportsmedie. Enduro racing er en afart af motocross, hvor man kører i naturen.

Det specielle for os ved DirtXtreme er, at det primære fokus ikke er på hjemmesiden, men på de sociale medier i sig selv. Særligt YouTube er et spændende medie for os

Brugere: Ca 2500 brugere

Facebook: 11.000 følger

YouTube: 1.000 følgere

star Mad i Centrum

Madicentrum.dk er en opskriftsside som vi udvikler sammen med virksomheden Webbutikkerne. Der er et helt andet visuelt indtryk på siden end på HurtigMums.dk og vi er meget spændt på hvordan Danskerne tager imod siden.

Brugere: 1000 om måneden

Trafikkilde: Google og Facebook.

star Girlzonly.dk

Girlzonly er en blog for piger i teenageårene. Der er fokus på livsstil, kærester, veninder, mode og meget mere.

Siden arbejder både med at pigerne kan finde svar på de spørgsmål de har via Google. Vi forsøger også at nå pigerne med inspiration via sociale medier som Facebook, Instagram og Pinterest. Snappen er vi ikke begyndt med endnu, men er på udviklingsbrættet.

Brugere:  4.000 brugere

Facebook: 2.300 følgere

star GodtNoe.no

GodtNoe.no er vores norske opskriftsside. Grundprincipperne er de samme som ved HurtigMums.dk. Hvis alt går vel, så er GodtNoe en af Norges største madsider i år 2020.

Brugere: 7.000 per måned.

Trafikkilde: Primært Google.