Egne medier

KH-Online ejer en lang række online medier. De fleste af vores medier er hjemmesider, og så har KH Online en mindre række sociale medier. 

Det primære arbejde med vores medier er SEO, og i dag fokuserer vi næsten kun på enten dansksprogede medier eller engelsksprogede medier.

Kontakt os for mere information på kontaktform eller direkte på:

Sune Berg Hansen: tlf. 53705060 og mail [email protected]

Laust Halling Kehlet: tlf. 29840342 og mail: laust@kh-online.dk

KH-Online’s medier

Nedenstående medier har vi entent skabt fra bunden eller overtaget, hvor de kun havde mellem 500 til 1000 besøgende:

HurtigMums.dk er KH-Onlines største medie. HurtigMums.dk er en af Danmarks mest læste opskriftssider. 
Fokus er på madens grundopskrift og madens egen fortælling.

Brugere per måned: ca. 350.000 sessions fordelt på 250.000 brugere.

Trafikkilde: Primært Google.

GodtNoe.no er vores norske opskriftsside også bygget fra bunden. Grundprincipperne er de samme som ved HurtigMums.dk. Nordmændene er glade for siden, men vi har ikke givet siden den kærlighed som den fortjener.

Brugere per måned: Ca. 20.000 sessions fordelt på 16.000 brugere

Trafikkilde: Primært Google.

AlmostNordic er et “etnisk” opskriftsside på engelsk. Vi fokuserer i øjeblikket mest på nordisk og dansk mad, filipinsk mad, pakistansk mad og så på konvertering af måleenheder.

Brugere per måned: ca. 10.000 sessions fordelt på 9.000 brugere.

Trafikkilde: Primært Google.

EmpireTarantula.com er en nicheside målrettet det engelsksprogede marked primært USA. Temaet er som titlen næsten afslører taranteller. 

Brugere per måned: Ca. 14.000 sessions fordelt på 12.000 brugere

Trafikkilde: Primært Google.

Kobstaden.dk handler som du nok har regnet ud om København. Temaet er seværdigheder og aktiviteter særligt ting, der eksisterer kontinuerligt.

Brugere per måned: ca. 5.000 sessions fordelt på 4.000 brugere.

Trafikkilde: Primært Google.

GM Talks er en skakkanal på YouTube for passionerede skakspillere. Kanalen er blevet oprettet på baggrund af vi sidder med en af de dygtigste danske skakspillere gennem tiden hos KH Online.

Brugere per måned: Ca. 10.000 visninger og 6.000 følgere

Trafikkilde: Primært YouTube

DirtXtreme er et engelsksproget enduro motorsportsmedie. Enduro racing er en afart af motocross, hvor man kører i naturen. 

DirtXtreme startede i sin tid som en kombination medie mellem FB, Google og YouTube. I dag er det dog mest Google, der er trafikkilden efter FB aflivede styrken ved FB Grupper.

Brugere per måned: Ca. 3500 sessions fordelt på 3000 brugere.

Girlzonly er en blog for piger i teenageårene. Der er fokus på livsstil, kærester, veninder, mode og meget mere.

Siden arbejder både med at pigerne kan finde svar på de spørgsmål de har via Google. Vi forsøgte oprindeligt at nå pigerne med inspiration via sociale medier som Facebook, Instagram og Pinterest. Desværre fjernede FB styrken ved FB grupper, og i dag kommer trafikken primært fra Google.

Brugere per måned: Ca. 2.300 sessioner fordel på 2000 brugere.