Hjem » Facebook annoncering pakker
Facebook annoncering pakker
Facebook annoncering kan være en meget effektiv markedsføringskanal. Du kan ramme folk ret præcist, men det er ikke alle produkter, som egner sig til facebookannoncering. Her får du et overblik.
Fordele og ulemper ved annoncering på sociale medier:
Fordele ved Facebook annoncering:
✔️ Du har utroligt mange reklame formater at vælge mellem – det betyder at du kan vælge lige præcis den form, som passer til dit produkt – video, tekst, billede og setup.
✔️ Du kan segmentere meget præcist – ram den rigtige målgruppe med et skræddersyet budskab (i modsætning til massemediernes spredehagl)
✔️ Hvis du får en reaktion (folk besøger din hjemmeside eller klikker) kan du lave retargeting – med andre ord sende annoncer efter folk omkring det de har vist interesse i
✔️ Du kan helt styre dit eget budget og slukke når som helst
✔️ Mere end halvdelen af Danmarks befolkning er på Facebook, så din målgruppe er der temmelig sikkert også
Ulemper ved Facebook annoncering:
⛔ Folk er ikke på Facebook for at handle – de er der for at være sociale. Tolerancen overfor ’irriterende sælgere’ er derfor lav
⛔ Facebooks bagvedliggende auktionssystem gør, at priserne ofte bliver for høje – hvis 10 gerne vil købe en bestemt annonce til forskellige priser, kommer ’vinderen’ ofte til at købe den for dyrt
⛔ ’Kedelige produkter’ har det svært – man skal have noget der er nyt og spændende for at få delinger (der hvor tingene går viralt).
Få et gratis uforpligtende tilbud
Pakkerne til overskuelige priser
Vælg Facebook annoncering pakken alt efter dig og din virksomheds behov. Du kan kombinere pakken med andre af vores service pakker og få rabat. Se vores andre services her. Du er også velkommen til at kontakte os, hvis ikke at nogle af pakkerne passer til dig.
Godt I Gang
For dig med et ads budget på under 6.000 DKK pr. mnd. i alt-
Målgruppe analyse med kig på konkurrenternes ’gode reklamer’
-
Pixelmontering
-
Segmentering – vi rammer din målgruppe så præcist som muligt + lookalike audience sat til
-
Har vi viden om kunderne opsættes en brugerdefineret målgruppe og en kopimålgruppe
-
Valg af annonceformat(er) – hvad skal du bruge – kliks, sign ups, salg? Osv.
-
Opsætning af op til 5 forskellige reklamer (billeder/videoer og tekst)
-
Monitorering
-
Rapport
-
Ingen faste bindinger
Next Level
For dig med et ads budget på mellem 6.000 - 20.000 DKK pr. mnd. i alt-
Du får alt det samme som i ’Godt I Gang’ pakken
-
Mere retargeting og kombination med Google ads og reklamer på displaynetværk
-
Løbende splittests
-
Alle formater og op til 25 forskellige annoncer
-
Monitorering
-
Rapport
-
Ingen faste bindinger
Performance
For dig med et ads budget på over 10.000 DKK pr. mnd. i alt-
Alle metoder nævnt i "Godt i gang" og "Next Level" er inkluderet
-
Prisen defineres ud fra den performance og omsætning, der er i firmaet.
-
Typisk en form for binding, da performance er up-front arbejde