Google Ads Bureau i København

KH-Online er ikke bare endnu et Google Ads bureau i København. Vi skiller os ud fra det typiske bureau ved at vægte den tætte og personlige dialog højt og ved altid at gå en ekstra mil for vores kunder. Det betyder, at du er i trygge og kompetente hænder, når du hyrer os til at håndtere din betalte annoncering på Google.

KH-Online holder til i 2730 Herlev i København, men vi hjælper virksomheder fra hele landet med Google Ads og andre markedsføringsdiscipliner. Hvad end din virksomhed derfor har base i København, Århus, Odense eller en helt fjerde by, så kan vi byde ind med vores store ekspertise og mange års erfaring.

KH-Online er ikke det største Google Ads bureau i landet, men til gengæld er vi nogle af de dygtigste og mest dedikerede i branchen. Derfor kan vi helt sikkert også hjælpe dig med at gøre din annoncering mere profitabel.

Google Ads bureau i København med stor erfaring og ekspertise

Vi er et Google Ads bureau i København med adskillige års erfaring. Den årelange erfaring kommer vores mange tilfredse kunder til gode hver dag, da vi ved, hvad der fungerer, når det kommer til Google Ads.

Siden KH-Online gik i luften i 2015, har vi hjulpet en lang række ambitiøse virksomheder, på tværs af næsten lige så mange forskellige brancher, med at drive trafik og skabe omsætning gennem Google Ads.

Vi beskæftiger os med andet end Google Ads, herunder SEO og Facebook annoncering, men i vores team har vi dedikerede Google Ads specialister siddende. Disse specialister brænder for deres fag og bruger mange af deres vågne timer på at nørde med Google Ads. Derfor kan du stole trygt på, at intet bliver overladt til tilfældighederne.

Som vi har skrevet flere steder på vores website, så er din vækst vores mål, og det mener vi bogstaveligt. Vi brænder for at skabe gode resultater, da gode resultater giver glade kunder – og glade kunder er netop dét, vi lever af.

Men hvorfor er det hensigtsmæssigt at outsource Google Ads til et bureau, hvad koster det at hyre et bureau, og hvordan vil et eventuelt samarbejde kunne se ud? Læs videre for at finde svar på disse og mange andre spørgsmål.

Derfor bør arbejdet med Google Ads overlades til et bureau

Du har sandsynligvis gjort dig tanker om, hvilke fordele der kan være ved at hyre et Google Ads bureau, siden du er landet på denne landingsside.

Skulle du dog fortsat være i tvivl om, hvorvidt det giver mening at alliere sig med et bureau, når det drejer sig om Google Ads, så er du kommet til det rigtige afsnit. Vi vil nemlig redegøre for, hvorfor det kan være en rigtig god idé at få professionel hjælp til Google Ads.

Derfor skal du overveje at hyre et bureau til Google Ads:

  1. Det er ofte billigere end at ansætte en inhouse specialist – Google Ads specialister hænger ikke på træerne, og de specialister der findes er ofte løntunge. Derfor vil langt fra alle virksomheder rent økonomisk have mulighed for at ansætte en medarbejder til at håndtere Google Ads. For specielt små og mellemstore virksomheder kan der være rigtig god idé i at outsource annonceringsarbejdet i stedet for at ansætte sig til kompetencerne. I alle tilfælde vil der være god idé i at regne på, hvad der giver mest mening, da det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed.
  2. Du slipper for selv at holde dig opdateret på de nyeste tendenser – Google Ads er et univers i konstant udvikling, og derfor er det nødvendigt at holde sig up-to-date på de seneste tendenser og udviklingen hos Google. Netop det med at følge udviklingen og de seneste tendenser er noget, vi bruger mange ressourcer på. Vi er nørder med stort N, og derfor besidder vi stor viden omkring alt, hvad der har med Google Ads at gøre. Denne specialiserede viden bruger vi til at gøre din annoncering endnu mere effektiv.
  3. Investeringen tjener ofte sig selv hjem mange gange – Betalt annoncering, eksempelvis Google Ads, skal ikke kun løbe rundt. Det skal naturligvis være profitabelt. Dette kan dog være en udfordring i en tid, hvor klikpriserne kun går én vej – opad. Som et dedikeret Google Ads bureau med mange års erfaring er vi dog overbeviste om, at vi kan gøre din annoncering mere omkostningseffektiv. Målet er, at du skal kunne tjene din investering hjem mange gange.
  4. Du kan spare værdifuld tid – Google Ads kan være tidskrævende, da der både skal findes de rigtige søgeord, skrives fængende annoncetekster, eksperimenteres med budstrategier og meget mere. Det kan i manges øjne være en meget stor mundfuld, men heldigvis er der hjælp at hente. KH-Online tager sig af din betalte annoncering på Google, så du kan koncentrere dig om dét, du er bedst til.

Vi skaber profitable markedsføringskampagner i Google Ads

Google Ads er på sin vis ikke svært at gå til, men er målet at gøre annonceringen så profitabel som muligt, så bør intet overlades til tilfældighederne. Lige så effektivt Google Ads kan være, lige så ineffektivt kan det være, hvis der ikke skrues på de rigtige knapper. I værste fald kan annonceringen være spild af penge, men med specialiseret hjælp risikerer du ikke, at en masse markedsføringskroner går til spilde.

Er du heller ikke interesseret i, at dine markedsføringskroner går op i røg, så grib det med fordel rigtigt an fra start. Indledningsvis skal der lægges en langsigtet og gennemtænkt strategi. Alt fra at lægge strategien til at håndtere det praktiske annoncearbejde er noget, vi har stor erfaring med, så tag os med fra start og få endnu mere ud af dit budget.

Siden 2015 har vi skabt et utal af profitable markedsføringskampagner i Google Ads. Vi har ikke blot sørget for at opsætte kampagnerne, men har også justeret og optimeret kampagnerne løbende. Den løbende justering og optimering har til hensigt at skabe så høj en konverteringsrate og så lave klikpriser som muligt.

Selv mindre ændringer kan have stor betydning for, hvor profitable dine kampagner er. Derfor dykker vi ned i alt tilgængeligt data for lettere at kunne vurdere, hvad der skal til for, at dine annoncer performer så godt som muligt.

Er vi et match?

Er du på udkig efter et Google Ads bureau i København? Så kan KH-Online meget vel være det rigtige valg for dig og din virksomhed.

Du skal ikke vælge os, hvis du ønsker et bureau, der opererer med lange bindingsperioder, og som har mere travlt med at sende fakturaer end på at håndtere din annoncering.

Hos KH-Online er det allervigtigste for os at skabe resultater for vores kunder. Gode resultater kommer ikke af sig selv, men kræver dedikeret arbejde. Vi er dedikerede helt ud til fingerspidserne, og vi er altid på forkant med online udviklingen, da vi ikke kun ønsker at være dit foretrukne Google Ads bureau i dag, men også i fremtiden.

Vi samarbejder med både små, mellemstore og store virksomheder, og vi hjælper virksomheder i alle brancher. Hvad end du derfor driver en mindre frisørsalon eller en større produktionsvirksomhed, så kan vi yde professionel hjælp til Google Ads (og andre annonceringsformer). 

Forud for ethvert samarbejde tager vi en indledende dialog med den potentielle kunde for at klarlægge, om der er et match. Ønsker du et uforpligtende møde med KH-Online, så tøv ikke med at kontakte os. Måske er vi det perfekte match.

Hvad koster det at hyre et Google Ads bureau i København?

Det kan være dyrt at hyre et Google Ads bureau i København, men der er ingen regler uden undtagelser.

Vi er hverken det billigste eller dyreste bureau i landet, men til gengæld garanterer vi, at vi leverer rigtig meget værdi for pengene. Hvad end du derfor vælger den billigste eller dyreste af vores Google Ads pakker, så kan du være sikker på, at vi går dedikeret ind til projektet.

Som du kan se på vores underside med Google Ads pakker, så betaler du en opstartspris og en månedlig pris. Priserne svinger mellem 2.500 og 10.000 kr. pr. måned, så vi har pakker for enhver virksomhed og ethvert markedsføringsbudget. Passer ingen af pakkerne til din virksomhed og dens behov, så tøv ikke med at kontakte os for at få et skræddersyet tilbud.

Prisen på professionel Google Ads hjælp afhænger af flere forskellige faktorer. Det afhænger bl.a. af antal annoncegrupper, hvor hyppigt der ønskes optimering m.v. Jo færre annoncegrupper og desto sjældnere optimering, desto lavere er prisen.

Har du svært ved at vælge mellem vores forskellige pakker, så skal du være meget velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon. Så yder vi gerne vejledning og sparring.

Fuld transparens og gennemsigtighed

Et samarbejde bør bygges på tillid, og derfor vægter vi transparens og gennemsigtighed rigtig højt. Sætter du din lid til os, så kan du forvente, at vi vil give dig indsigt i vores arbejde og de skabte resultater måned efter måned. Du får med andre ord et godt overblik over, hvordan dine annoncer performer, og hvad du helt konkret får ud af dine markedsføringskroner.

Vi dokumenterer løbende vores arbejde gennem rapporter, der giver overblik over de vigtigste nøgletal. Vi står desuden altid til rådighed, hvis der skulle være spørgsmål til den løbende rapportering eller til andet vedrørende annonceringen.

Vi prioriterer ligeledes at være ærlige, hvis vi ikke mener, at vi er et match, eller hvis annonceringen mod forventning ikke har været lige så effektiv som håbet og forventet. Vi sætter desuden pris på gensidig åbenhed og tillid.

Foretrækker du derfor at samarbejde med et ærligt og professionelt Google Ads bureau, der giver dig adgang til alt data, så er KH-Online et sikkert valg af bureau.

Fast kontaktperson

Hos KH-Online skal du ikke være bange for at blive kastet rundt mellem forskellige konsulenter, der ikke kender til dine målsætninger, din målgruppe m.v. Vælger du os som dit Google Ads bureau i København, så får du tildelt én fast kontaktperson.

Med én fast kontaktperson er det én og samme person, der står for alt fra strategilægningen til opsætning, optimering og justering af kampagner. Det er ligeledes kontaktpersonen, der står for at rapportere løbende og for at besvare dine spørgsmål.

Har du spørgsmål til din annoncering, så ved du altid, hvem du skal kontakte. Vi er tilgængelige på telefon og mail, men tager også gerne et møde.

Google Ads kan blive din virksomheds vigtigste salgskanal

Google Ads er uden tvivl en af de mest populære annonceringsformer, når det kommer til online marketing, og det er ikke tilfældigt. Google Ads har gennem tiden været med til at vækste rigtig mange virksomheder og i mange tilfælde gjort små forretninger til store forretninger med mange tusinde ansatte.

I dag skal du være synlig online, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at kapre de mange kunder, der er derude. Kunsten er at være synlig der, hvor din målgruppe færdes, og her er Google ikke til at komme udenom. Der bliver helt sikkert søgt på dine varer og / eller ydelser på Google, og derfor skal du være synlig her.

Google Ads bør ikke nødvendigvis stå alene, men det vil være et rigtig godt supplement til din øvrige markedsføring. Nedenfor vil vi gennemgå nogle af fordelene ved Google Ads.

Derfor skal du bruge Google Ads:

  1. Du kan skabe trafik til din hjemmeside med det samme
  2. Det fungerer for både små og store virksomheder (samt både B2B og B2C)
  3. Markedsføringen kan målrettes ned til mindste detalje
  4. Resultaterne kan måles meget nøjagtigt
  5. Du betaler kun for reelle klik
  6. Det kræver ikke noget stort budget

Få mere ud af dine markedsføringskroner

I den perfekte verden kom kunderne af sig selv, men sådan forholder den virkelige verden sig desværre ikke. Der skal investeres i markedsføring, hvis der skal kunder i butikken, hvad end du sælger blomster, kurser, frisørbehandlinger, håndværkerydelser eller noget helt femte.

Er det også gået op for dig, at marketing er en nødvendighed for at skabe omsætning i din forretning? Men er det samtidig vigtigt for dig, at du får så meget for dine penge som muligt? I givet fald skal du ikke nødvendigvis kaste dig over den første annonceringsmulighed, du falder over. Langt fra al annoncering er nemlig lige effektivt.

Google Ads hører til blandt de absolut mest omkostningseffektive markedsføringsformer. Og modsat meget andet markedsføring som f.eks. busreklamer og tv-reklamer, så er det muligt at måle, hvor meget du får ud af at annoncere på Google. Det er ikke kun muligt at måle på antal visninger og antal klik, men også på antal salg, antal opkald og meget mere. Vi hjælper med at opsætte velfungerende sporing, så du kan følge med i, hvor godt din annoncering performer.

Vi hjælper både B2B- og B2C-virksomheder med Google Ads

Google Ads er en af de annonceringsformer, der fungerer rigtig godt for stort set alle virksomheder. Ikke nok med, at det kan være effektivt for både B2B- og B2C-virksomheder, så er det også noget, der fungerer på tværs af brancher og på tværs af virksomhedsstørrelser.

I princippet er det kun virksomheder, der sælger varer og / eller ydelser, der ikke bliver søgt efter på Google, der ikke vil kunne skabe værdi ved at annoncere på Google. Det er dog meget usandsynligt, at der ikke er søgninger på dine varer og / eller ydelser, medmindre der er tale om helt revolutionerende varer og / eller ydelser.

Hos KH-Online kan vi hjælpe dig med at gøre din Google Ads annoncering endnu mere afkastgivende, hvad end din målgruppe er private forbrugere, virksomheder, kommuner eller noget helt fjerde. Der er nemlig mulighed for at ramme alle kundetyper ved hjælp af Google Ads.

Kunsten at finde de rette søgeord, den rette budstrategi mv.

… men det er en kunst, som vi mestrer!

Google Ads er en lidt kompleks størrelse, hvor du skal forholde dig til mange ting, når ambitionen er at skabe effektive kampagner. Der skal nemlig mere til end bare at oprette en Google Ads konto og opsætte sin første tekstannonce med en kort titel og dertilhørende beskrivelse.

Første step vil være at få lagt en strategi, og denne strategi lægges i samarbejde med dig, idet det er vigtigt at få klarlagt målsætninger, målgrupper, budget og meget mere. Vi er eksperter i Google Ads, men ingen kender din forretning og din målgruppe lige så godt som dig, og derfor opnås det bedste resultat ved at arbejde tæt sammen.

Næste step er at få fundet de rigtige søgeord. I den anledning laver vi en søgeordsanalyse for at skabe klarhed omkring, hvad dine potentielle kunder søger på, når de vil finde de varer og / eller ydelser, som du sælger i din forretning.

Foruden at finde frem til de mest relevante og værdifulde søgeord for din forretning, så hjælper vi med at få fundet den rette budstrategi, budstørrelse og annoncetype samt udarbejde gode annoncetekster til dine annoncer.

Google Ads bør snarere ses som et supplement end et alternativ til SEO

Vi anbefaler ikke, at du tvinger dig selv til at vælge mellem Google Ads og SEO. Vores mange års erfaring med online marketing viser nemlig, at du opnår de bedste resultater ved at investere i begge dele. Formålet med både Google Ads og SEO er at være synlig i søgeresultaterne, og hvis du bruger ressourcer på både Google Ads og SEO, så bliver du endnu mere synlig i søgeresultaterne.

Google Ads udmærker sig bl.a. ved, at du kan skabe resultater her-og-nu, hvilket til sammenligning ikke kan lade sig gøre med SEO. Mens det kan tage uger og måneder, inden arbejdet bærer frugt, når det kommer til SEO, så kan du i princippet skabe trafik og salg med en Google Ads annonce, der er fem minutter gammel.

Du kan outsource hele din digitale markedsføring til KH-Online

KH-Online er ikke kun et Google Ads bureau i København.

Vi brænder for, og har en stor kærlighed til, Google Ads, men vi beskæftiger os også med andre former for online marketing. Det gælder ikke kun SEO og Facebook, som vi nævnte lidt tidligere, men også e-mail marketing, pressemeddelelser, linkbuilding m.v.

Det betyder, at du i princippet kan outsource hele din digitale markedsføring til os – og endda med stor fordel.

Vi har en lang række kompetencer samlet i vores team, og de kompetencer kan din virksomhed nyde godt af, hvis du hyrer os ind til at håndtere din markedsføring.

Ved at overlade det hele til ét bureau som KH-Online, så kan du være sikker på, at der bliver skabt en rød tråd i din markedsføring. Vi ved om nogen, hvordan man ved at kombinere forskellige markedsføringsformer kan skabe endnu flottere tal på bundlinjen.

Få et godt tilbud på Google Ads hjælp fra et erfarent bureau

På denne landingsside har du allerede fået et indblik i, hvad det koster at hyre et Google Ads bureau. Men da vi ikke kan garantere, at en af vores pakker matcher dine behov, så tilbyder vi selvfølgelig at udarbejde et personligt tilbud til dig og din virksomhed.

Ligesom vi er gennemsigtige og ærlige i vores arbejde med Google Ads, så er vi også ærlige og gennemsigtige, når vi udarbejder tilbud. Derfor kan du være sikker på, at du modtager et tilbud, hvor alle priser fremgår tydeligt, og hvor der ikke står en lang række vigtige vilkår med småt.

Du skal blot ringe eller sende en mail til os, hvis du ønsker et uforpligtende tilbud. Alternativt kan du udfylde vores kontaktformular. Så skal vi nok sørge for at kontakte dig hurtigst muligt.

Ønsker du desuden et indblik i, hvilke virksomheder vi har hjulpet gennem tiden, så kan du få det lige her. Vi samler på glade kunder, og vi håber, at du bliver den næste glade kunde i rækken.