Rasmus Bodholdt
Google Ads-specialist
Om Rasmus Bodholdt
Læs artikler og guides skrevet af vores Google Ads-specialist, Rasmus Bodholdt. Rasmus skriver om tips og tricks samt de nyeste trends inden for betalt annoncering, herunder Google annoncering.
Rasmus har arbejdet med Google Ads siden 2017, og hjælper i dag vores kunder med at skabe profitable markedsføringskampagner på Googles betalte display- og annoncenetværk.
Rasmus holder en bachelor i International Handel og Marketing fra Copenhagen Business Academy.
Artikler skrevet af Rasmus
Hvad er CPM?
CPM er en forkortelse for Cost Per Mille, der kan oversættes til Pris Per Tusinde. CPM beskriver, som navnet antyder, den pris, du betaler for
Guide til opsætning af Google Analytics 4
Google Analytics 4 (GA4) er en ny og fremtidssikret analyseplatform, der kan analysere data fra hjemmesider og apps. Google lancerede den nye version af
Display annoncering
Med display annoncering kan du komme ud med dine budskaber til dine målgrupper ved at promovere din virksomhed på eksterne hjemmesider og apps gennem tekst-
Hvad er ROAS?
ROAS er et af de begreber, der ikke er til at komme udenom, når man arbejder med betalt markedsføring. ROAS står for Return On Ad
Hvad er SEM?
SEM er en forkortelse for Search Engine Marketing, der kan oversættes til markedsføring i søgemaskinerne. I dag findes der mange former for online marketing, hvor
Hvad er Google Chrome webshop?
Google Chrome Webshop (eller Google Chrome Web Store) er Googles webshop for deres egen webbrowser, Chrome! Her kan du finde langt over 190.000 apps, udvidelser