rasmus bodholdt

Rasmus Bodholdt

Kontakt mig

Google Ads-specialist

Om Rasmus Bodholdt

Læs artikler og guides skrevet af vores Google Ads-specialist, Rasmus Bodholdt. Rasmus skriver om tips og tricks samt de nyeste trends inden for betalt annoncering, herunder Google annoncering.

Rasmus har arbejdet med Google Ads siden 2017, og hjælper i dag vores kunder med at skabe profitable markedsføringskampagner på Googles betalte display- og annoncenetværk.

Rasmus holder en bachelor i International Handel og Marketing fra Copenhagen Business Academy.

Artikler skrevet af Rasmus

CPM

Hvad er CPM?

CPM er en forkortelse for Cost Per Mille, der kan oversættes til Pris Per Tusinde. CPM beskriver, som navnet antyder, den pris, du betaler for

Læs mere »
display annoncering

Display annoncering

Med display annoncering kan du komme ud med dine budskaber til dine målgrupper ved at promovere din virksomhed på eksterne hjemmesider og apps gennem tekst-

Læs mere »
hvad er roas

Hvad er ROAS?

ROAS er et af de begreber, der ikke er til at komme udenom, når man arbejder med betalt markedsføring. ROAS står for Return On Ad

Læs mere »
hvad er SEM?

Hvad er SEM?

SEM er en forkortelse for Search Engine Marketing, der kan oversættes til markedsføring i søgemaskinerne. I dag findes der mange former for online marketing, hvor

Læs mere »
digital marketing bureau københavn

Hvad er Google Chrome webshop?

Google Chrome Webshop (eller Google Chrome Web Store) er Googles webshop for deres egen webbrowser, Chrome! Her kan du finde langt over 190.000 apps, udvidelser

Læs mere »