Email Marketing Bureau

KH-Online er din email marketing specialist

Når du allierer dig med et email marketing bureau i København, kan du skabe tillid, awareness og genkendelighed til dit brand, opbygge kundeloyalitet og optimerer din forretning med salg fra nye kunder.

email marketing ekspert sune
Email Marketing-ekspert Sune Berg Hansen

Er mail marketing godt for din online forretning?

Email marketing er næsten det allerbedste, der findes inden for e-commerce. Det er næsten altid en god løsning for mange virksomheder, hvis det kan lade sig gøre at opsætte en email kampagne via dit website eller din email marketing platform.

Årsagen er simpel: For det første, så ejer du med e mail marketing selv din helt egen distributionskanal. Det vil sige, at du ikke er afhængig af hverken Googles eller Facebooks skiftende algoritmer, og altså har en direkte kommunikationslinje til dine kunder.

For det andet er konverteringen af nye potentielle kunder og eksisterende kunder bare bedre med e mail markedsføring end på alle andre salgskanaler. Ved at indsamle permissions kan du opbygge kundeloyalitet og forlænge Customer Lifetime Value (CLV).

email marketing

Ajourført d. 17. januar 2025 af Sune Berg Hansen • Head of Email Marketing

Indholdsfortegnelse

Hvad er email marketing?

Email marketing er en disciplin inden for permission marketing, hvor du opsætte email kampagner, også kaldet email marketing automation, og sende e mails ud til dine modtagere med et eller flere budskaber.

Formålet med e mailmarketing er, at få dine subscribers til at foretage en bestemt handling. Ved at opbygge en e mail liste med loyale abonnementer, er du med til at sikre, at dit brand forbliver top-of-mind.

Hvordan laver man email marketing?

Noget af det allerbedste, du kan gøre for din online markedsføring er, at sætte et automationflow op, som automatisk går i gang, når folk tilmelder sig dit nyhedsbrev.

Ideen er ganske simpel: Du bruger pull marketing til at bygge tillid, genkendelse og reciprocity. Når du så anmoder om et salg eller en bestemt handling i mail nummer fem, så:

  1. Kender folk dig (de har fået fire mails med gode tips)
  2. De har tillid til dig og ved du kan hjælpe
  3. De føler en taknemmelighedsgæld

"Jeg har arbejdet sammen med KH-Online i mere end 5 år og de har styr på deres arbejdsområder. Altid kvalificeret sparring, hjælp og rådgivning."

Hvorfor skal du samarbejde med et email marketing bureau?

Hvis vi skal være helt ærlige, så kan det være ret kompleks, at komme i gang med at lave email marketing, der sparker r**. Det kræver et højt teknisk niveau at kunne opsætte et email marketing automation flow.

Du skal også være skarp på rækkefølgen af budskaber. Det nytter ikke noget at forsøge at sælge en vare, før dine kunder er blevet serveret med viden. Ved at benytte dig af e mail marketing, kan du:

  • Sende målrettede kampagner med relevant indhold baseret på en segmenteret liste.
  • Opsætte automatiserede kampagner – f.eks. fire mails fulgt af et push for at købe (call to action).
  • Kommunikere direkte med dine potentielle kunder uden forstyrrende mellemmænd.
  • Bruge den billigste salgskanal med bedst konvertering og højeste åbningsrater.

3 konkrete tips til succesfuld email marketing

Hvis du ønsker at få succes med e mail marketing, og gøre dine kunder opmærksomme på dit brand eller få dem til at udføre en bestemt handling på din hjemmeside, så er der tre konkrete og helt overordnede ting, du skal have godt styr på i din marketing strategi:

  1. Indsamle en god, relevant og gerne meget stor e mailliste
  2. Skrive godt content, som læserne gider læse, og får dem til at klikke videre
  3. Udføre god segmentering og analyse af dine emaillister og dit indhold
email marketing bureau

KH-Online er et specialiseret email marketing bureau i København

Hos KH-Online har vi mange års erfaring med succesfuld email marketing. Vi råder over de bedste eksperter i vores team, der kan løfte dit brand til nye højder med følgende løsninger:

  • Vi overtager kontrollen og ansvaret og skriver dine e mails for dig til en fast pris, eller som en procentsats af omsætningen fra emails.
  • Vi hjælper dig med opsamling af emails og flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev.
  • Vi afholder workshop med copywriting kursus og praktisk indføring i udfærdigelse af mails og sende nyhedsbreve som sælger.
  • Vi opsætter email marketing automation for dig, så du kan få automatiseret din salgskanal med en målrettet automatisk emailkampagne.

Hvordan indsamler man e-mails?

Det er vigtigt, når du opsamler en e mail adresse, at det er en relevant emailadresse. Her skal du fokusere på, hvad der giver mening og er værdifuldt for dine købere. Hvis du sælger livsstilskurser til mennesker med kolesterol problemer, så er det en god idé at fokusere på issues, der er relateret til kolesterol.

Når du har fundet svaret på, hvad der er værdifuldt for dine kunder, så er du tættere på svaret om, hvordan du opsamler en e mailadresse ved e mail marketing. Hvis det er personer med kolesterol-problemer, så kunne du udarbejde en e-bog med 10 opskrifter, som man kan få, når man signer op til dit nyhedsbrev.

Nu, hvor du har bygget din lead magnet, skal du finde ud af, hvilke salgskanaler på de forskellige platforme, du kan bruge til at tiltrække nye leads med. Her er et par idéer:

  • Søgemaskiner (SEO og Google Ads)
  • Sociale medier (Facebook Ads, Facebook Lead Ads, LinkedIn, TikTok, Snapchat osv.)
  • Samarbejde med relevante hjemmesider 

Vil du vækste?

Lad os hjælpe dig med at indsamle e-mails og få flere salg fra din email-liste.

Nyhedsbreve vs. marketing automation

Nyhedsbreve er den klassiske form for email markedsføring, hvor du sender en email ud, når du har et godt tilbud eller et budskab. Marketing Automation er, hvor du ser bort fra “bare” at sende og modtage e mails. Her opsætter du automatiserede mails, der sendes på baggrund af bestemte triggers.

Den mest simple trigger er, at du signer op til et nyhedsbrev, og derefter modtager du en velkomstmail. Du kan udvide med en serie af velkomstmails, og derefter lave triggers, der igangsætter andre flows. Hvad skal du vælge? Nyhedsbreve eller automatiserede emails? Det korte svar er begge dele.

Hvad koster email marketing?

Som med alt andet her i verden, så varierer prisen på email marketing også efter, hvor meget arbejde, du skal have udført. Hos KH-Online, dit email marketing bureau,  kan du både få hjælp til at komme godt i gang på egen hånd, eller få opsat et større automation flow. Vi har samlet de forskellige muligheder herunder:

Simpel Engangspakke

DKK 6500 engangsbetaling
  • Opsætning af email-klient – valg af template og design

Automation Engangspakke

DKK 13.000 engangsbetaling
  • Opsætning af dynamiske email-lister

Abonnement

DKK 4500 pr. mnd. og 4999 DKK i opstart
  • Udsendelse af 2 nye månedlige nyhedsbrev
online marketing bureau

Skal vi tage din e-mail marketing til det næste niveau?

Vi har allerede været omkring, hvad det koster at hyre et bureau. Vores pakker ligger prismæssigt på omkring 4.500-13.000 kr. om måneden.

Det betyder, at vores service appellerer til både små og store virksomheder, da vi kan arbejde med flere forskellige budgetstørrelser.

Du kan udfylde vores kontaktformular, så kontakter vi dig inden længe med et personligt og uforpligtende tilbud på e-mail markedsføring.

Hvis vores tilbud og/eller indledende analyser skulle give anledning til spørgsmål, så står vi også til rådighed med svar på tiltale. 

Vi ser frem til at vækste din forretning!