Kommunikationsbureau

KH-Online er dit PR-bureau

KH-Online er et kompetent kommunikationsbureau i København, som besidder den viden, der skal til, for at du kan få succes med din PR-omtale på relevante medier i hele landet indenfor alle brancher.

facebook ekspert sune berg hansen
Kommunikationsekspert Sune Berg Hansen

Kommunikationsbureau i København

Vil du gerne i medierne? Så kan kommunikationsbureauet KH-Online hjælpe dig. Vi har adgang til Via Ritzau og kan sende pressemeddelelser ud til alle relevante medier i hele landet indenfor alle genrer.

Men det er ikke altid en god ide bare at skrive en pressemeddelelse og trykke send til samtlige medier. En af de services, som KH-Online udbyder, er netop at udsende pressemeddelelser, der går viralt.

Sune Berg Hansen kommunikationsekspert

Ajourført d. 29. januar 2025 af Sune Berg Hansen • Kommunikationsekspert

Indholdsfortegnelse

Sådan skriver du en god pressemeddelelse

Du starter med at vende pressemeddelelsen 180 % og glemme alt om, hvad du gerne vil fortælle om dig selv, men kigger i stedet på, hvad der kan være interessant for andre. Dvs. relevanskriterier som:

  • Er det her en nyhedshistorie?
  • Er der andre end din familie, som vil lade som om det er interessant?
  • Hvem er det her relevant for?
  • Har vi noget med, som gør, at nogen kan gribe historien? 

 

Selv med de rette ingredienser, er der ingen garanti for at nogen griber historien. Og det er fordi medierne helst vil have historier for sig selv.

I stedet kan det betale sig at gøre sig umage og finde de rigtige journalister, og tilbyde historien eksklusivt til dem. Begrænser man ikke rækkevidden? Nej, for hvis først et medie har bragt historien, er det blå stemplet.

Vi har haft historier som gik fra Albertslundposten til at være i Go’ Morgen Danmark på TV2. Når først historien er ude, så bliver den derude, og du har fået meget mere online tilstedeværelse.

Sådan skriver du en dårlig pressemeddelelse

Har du været til større fest, hvor en halvsnalret onkel rejser sig op for at holde en tale. Han starter med at sige ’Nu, er jeg jo ikke den store taler’, hvilket som regel plejer at holde stik.

Derefter fortæller han lidt interne røverhistorier af typen ’man skulle nok have været der’ og ’hvornår kommer pointen’ osv. Det kan tage flere timer før selskabet får rettet alle tæerne ud igen.

Budskabet er altså hverken tilpasset omstændigheder eller målgruppen, og formålet står kun klart i den halvsnaldrede onkels hjerne. Den situation ser vi hver eneste dag på Via Ritzau. Det virker ikke!

Få hjælp af et strategisk kommunikationsbureau

Vi tilbyder at hjælpe dig med følgende:

  1. Finde en god vinkel, så din historie har en chance.
  2. Skrive pressemeddelelsen (du skal levere stats og 1-2 citater).
  3. Finde de relevante kontaktpersoner og prøve at pushe den til dem først.
  4. Pushe den ud til alle relevante medier Via Ritzau og MyNewsDesk.

Hvad koster det at hyre et PR-bureau?

Hos KH-Online har vi følgende pakker på PR-arbejde for dig og din virksomhed:

Gør Det Selv

fra DKK 2699 engangsbetaling
  • Du skriver helt selv pressemeddelelsen
  • Vi pudser pressemeddelelsen til og sætter den op i systemet
  • Vi vælger de relevante journalister
  • Vi sender pressemeddelelsen ud via pressetjenester
  • Dokumenteret SEO effekt
  • Medier du udkommer på: Via Ritzau og Mynewsdesk

Vi Klarer Det For Dig

fra DKK 3499 engangsbetaling
  • Et kort interview med dig
  • Vi skriver historien
  • Vi publicerer den
  • Du kan som tillæg tilkøbe at vi kontakter relevante journalister for at pitche historien eksklusivt. Timepris: 650 DKK.

Skræddersyede Forløb

DKK ??? Pris efter aftale
  • Egen tilknyttet medierådgiver (journalist med mange års erfaring fra branchen)
  • Mediestrategi
  • Pressemeddelelse
  • Få kontaktet relevante journalister
  • Få historien ud inden den kommer ud på pressemeddelelsessystemet
online marketing bureau

Er vi et match?

Vi har været omkring, hvad det koster at hyre et PR-bureau i København. Vores pakker ligger på omkring 2.699-3.499 kr. i engangsbetaling.

Det betyder, at vores service appellerer til både små og store virksomheder, da vi kan arbejde med flere forskellige budgetstørrelser.

Du kan også udfylde vores kontaktformular, så kontakter vi dig inden længe med et personligt og uforpligtende tilbud på PR-arbejde.

Hvis vores uforpligtende tilbud og/eller indledende analyser skulle give anledning til spørgsmål, så står vi også til rådighed med svar på tiltale. 

Vi ser frem til at hjælpe dig med at få PR-omtale.