Laust Kehlet
Head of SEO
Om Laust Kehlet
Læs artikler og guides skrevet af vores Head of SEO, Laust Kehlet. Laust er kendt som Danmarks dygtigste SEO-ekspert, og skriver om tips og tricks samt de nyeste trends inden for SEO, linkbuilding og generel marketing.
Laust har 13 års praktisk erfaring med søgemaskineoptimering og linkbuilding på Google. Han er specialiseret i indholdsanalyse og forbedring, søgeordsanalyse, analyse og optimering af indre styrker på hjemmesider, fejlfinding og hastighedsanalyser.
Laust har læst idéhistorie på AU, sociologi på KU og e-commerce på ITU/CBS.
Artikler skrevet af Laust
Topic clusters
Topic clusters (eller på dansk indholdsklynger) er en strategi til at skabe autoritet inden for et fagområde med henblik på at opnå bedre placeringer i
Hvad er E-E-A-T?
I guiden her vil vi komme omkring, hvad ovennævnte parametre dækker over, hvordan du konkret indarbejder det på din hjemmeside, hvorfor E-E-A-T er så vigtigt
YMYL
Vi stiftede første gang bekendtskab med akronymet, YMYL, tilbage i 2013 i forbindelse med en opdatering af Googles Search Quality Guidelines. Google understreger gennem deres
Hvad er Google?
Hvis du ønsker at øge din online tilstedeværelse, er det vigtigt at forstå, hvad Google er. Som verdens største og mest populære søgemaskine kan Google
AI, SEO og Online Marketing – Hvordan gør du i praksis
Hvad er AI, hvordan kan det forstås og hvordan kan du bruge AI aktivt i dit konkrete arbejde med SEO og mere generelt med Online
Lokal SEO
Lokal SEO bruges til at gøre din virksomhed mere synlig på lokale søgninger med henblik på at udbrede kendskabet til dit firma i lokalområdet. Lokal